петък, 15 май 2009 г.

Евромаркет груп си призна, че Емвеко го превъзхожда



Евромаркет Груп безславно загуби битката с Емвеко в продажбата на оборудване за автосервизи. Доминиращата до преди няколко месеца компания на пазара за строителна техника и оборудване за автосервизи Евромаркет Груп, стартира интернет рекламна кампания, в която използва името на своя конкурент Емвеко (кликни на картинката, за да я видиш в пълен размер). Потърсени за коментар, Емвеко, заявиха, че притежават всички документи за запазена търговска марка над името си и изказаха своето възмущение от грубото погазване на законите на Република България. Според водещ юрист в областта на защитата на интелектуалната собственост такъв вид злоупотребяване не се среща за пръв път на рекламния пазар и сподели, че според статистиката все още няма заведени дела за пропуснати ползи от такъв вид нарушения в интернет.
Според вещи лица в областта на интернет рекламата е много вероятно това деяние да мине безнаказано от страна на google и повечето споделиха съмнение, че от най-голямата търсачка ще направят нещо, за да спрат рекламата.

1 коментар:

  1. Доскоро същото беше и с ESAB - водещ доставчик на заваръчно обордване и консумативи

    ОтговорИзтриване

Предварително Ви благодарим за споделеното мнение!